.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دوسال جهت رفع بی‌تدبیری‌های گذشته

شمال نیوز: امام جمعه بابل گفت، به دلیل بی‌تدبیری‌های گذشته جهت رفع مشکلات اقتصادی دو سال وقت نیاز است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل در گفتگو با خبرنگاران رسانه در خصوص رفع مشکلات اقتصادی بیان داشت، ریشه مشکلات اقتصادی در 2 امر نهفته است.

وی درادامه بااشاره به اینکه،تحریم‌ها و فشار مضاعفی که با بی‌تدبیری‌های اقتصادی وارد شده مشکلات اقتصادی را دو چندان کرده است، خاطرنشان کرد:به دلیل بی‌تدبیری‌های گذشته و مشکلات موجود، برای رفع این مشکلات نیازبیش از 100 روز است لذا به خاطراینکه آثار این بی‌تدبیری‌ها از کشور کمرنگ شود به حدود 2 سال وقت نیاز است تامشکلات اقتصادی کشور برطرف شود.

این مسئول همچنین به پروژه های استان اشاره کرد و افزود: به عینه واقف هستم بسیاری از پروژه‌های مازندران که سالیان سال رها شده و از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار نبوده است با پیگیری استاندار مازندران و دیگر مسئولان استان پروژه های این استان پیشرفت های قابل قبولی به خود گرفته است.

حجت‌الاسلام روحانی درپایان ازپیگیریهای خوب استاندار مازندران به پروژه‌های این استان تقدیر بعمل آورده ، و خاطرنشان کرد: نگاه استاندار مازندران نسبت به تسریع پروژه‌های مازندران از غرب تا شرق یکسان بوده و نگاه تبعیض‌آمیزی که در گذشته در این استان حاکم بوده است، وجود ندارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.